Kariyer

Şölen'in dinamizmine, yenilikçiliğine ve motivasyonuna uyum sağlayacak, heyecanına ortak olacak en doğru adayları belirlemeyi ve işe almayı amaçlıyoruz. İşe alım sürecinde bütün adaylarımız, pozisyona göre fonksiyonel yetkinliklerinin yanı sıra “Yenilikçilik ve Yaratıcılık, Başarı ve Sonuç Odaklılık, Analitik Düşünme” gibi temel yetkinliklerimiz ile değerlendirilmektedir. Yetkinliklerin beraberinde adayların mesleki ve teknik bilgileri de ölçülmektedir. Kurum kültürü ve değerlerimize uygunluk, sürecin tümünde dikkate aldığımız en önemli kriterlerdir.

Telefon ile mülakata çağrılan adaylara; ilgili pozisyonlar için İngilizce Seviye Tespit Sınavı, Kişilik Envanteri ve Yetkinlik Bazlı Mülakat uygulanmaktadır. İnsan Kaynakları Departmanı tarafından mülakat süreci olumlu olarak değerlendirilen adaylara, ilgili müdür ve direktör seviyesinde “Teknik Bazlı Mülakat” gerçekleştirilmektedir.

Açık Pozisyonlar

 Başvuru için buraya tıklayarak ilan sayfasına gidebilirsiniz.

 Başvuru için buraya tıklayarak ilan sayfasına gidebilirsiniz.

 Başvuru için buraya tıklayarak ilan sayfasına gidebilirsiniz.

 Başvuru için buraya tıklayarak ilan sayfasına gidebilirsiniz.

 Başvuru için buraya tıklayarak ilan sayfasına gidebilirsiniz.

Başvuru için buraya tıklayarak ilan sayfasına gidebilirsiniz.



Çalışanlarımızın iş sonuçları, Hedef ve Yetkinlik Bazlı Performans Yönetimi Sistemi kapsamında değerlendirilmektedir.

Performans Yönetimi Süreci üç temel aşamadan oluşmaktadır;

  • Planlama ve Hedef Belirleme Dönemi
  • Ara Değerlendirme (Geribildirim) Dönemi
  • Yılsonu Değerlendirme Dönemi


Performans sürecinin çıktıları, eğitim ve gelişim, ücret yönetimi, kariyer yönetimi gibi diğer kritik insan kaynakları süreçlerine girdi sağlamaktadır.

Şölen’de eğitimler, yetkinlikler ve fonksiyonel beceriler göz önünde bulundurularak çalışanın profesyonel gelişimine katkı sağlayacak, kariyer planını destekleyecek ve iş performansını arttıracak şekilde planlanmaktadır. Hayat boyu gelişim felsefesinden yola çıkılarak hızlı tüketim sektörünün değişen iş koşullarına, dinamik yapısına uygun, çalışan ve kurum için fark yaratacak teknik ve davranışsal gelişim eğitimleri organize edilmektedir.

ŞÖLEN gibi bir kariyer yolculuğu; inovasyonu, cesareti, tutkuyu gerektirir. İş hayatına ve kariyerine doğru yerden başlamak, geleceğini şekillendirirken en önemli adımdır. Şimdi bu adımını atman için ŞÖLEN’de sana özel bir yetenek programı var.



Şirketimizde Yaz ve Kış Dönemi Stajları olmak üzere 2 dönem staj uygulaması vardır. Yaz Dönemi Stajlarında (Haziran, Temmuz, Ağustos ve Eylül ayları ) Yüksek Öğretim Kurumu’na bağlı fakülte ve Meslek Yüksekokulları öğrencilerine, Kış Dönemi Stajlarında Lise öğrencilerine ve ilgili mevzuatlar gereğince ve şirketimizin iç yönetmeliklerine uygun olarak kontenjan ayrılmaktadır. Başvurular hr@solen.com.tr üzerinden alınarak kontenjan dahilinde yerleştirmeler gerçekleştirilir.

'Yaz Dönemi Staj Programı' her yıl Şubat​​​​ ayında yapılan başvurucu süreci ile başlar, başvuruların değerlendirilmesi ve görüşmeler Nisan-Mayıs aylarında tamamlanır. İnsan Kaynakları Direktörlüğü ve Staj için başvuru yapılan departman görüşmelerinin tamamlanmasının ardından gerekli testler ve kişilik envanter süreci tamamlanarak stajyer seçimi yapılır. Haziran - Eylül ayları arasında da olumlu değerlendirilen stajyerlerimiz belirlenen tarih aralığında ilgili lokasyonlarımızda staja başlarlar.

Şölen olarak amacımız stajyerlerimizin iş yaşamına uyum süreçlerine katkıda bulunarak kişisel ve mesleki gelişimlerine destek olmanın yanında gelecekte Şölen bünyesine katılabilecek yetenekleri belirlemek ve geliştirmektir.

Staj süresinin sonunda stajyerlerimiz, Şölen’de geçirdiği stajı, yöneticilerimiz ise stajyerlerimizin performanslarını değerlendirirler. Bu değerlendirmeler sonucunda başarılı olan stajyerlerimiz mezuniyetlerinden sonra Şölen bünyesinde kendileri için uygun pozisyonlarda öncelikli adaylar olurlar.

Tüm bu bilgiler doğrultusunda başvurunuz aday veri tabanımızda saklı tutulacaktır. Şirketimizin staj imkanlarına ilginizden dolayı teşekkür ederiz.

Kariyeriniz Şölen Olsun!